3.9.09

Domaće je domaće i Fajita de Pollo 2. put

Došla majka jučer od bake sa sela i donijela ovo blago sa slika :))). Kad sam otvorila vrećice , cijela kuhinja je mirišala na vrt.. Divota. Šteta što se ne mogu prenositi mirisi blogerom :)
Dobila sam domaćih jaja, krumpira , luka, predivnih paprika, ljutih paprika, paradajza i meni apsolutno najdraže grožđe - IZABELA :)

I ovu krasnu lubenicu. Mala , slatka , ma divota ..
S ozbirom da sam kupila tortille (znam lijena sam, ali stvarno mi se ne da doma raditi, kupim od čovjeka koji ima tvornicu i jedini mu je posao raditi tortille, tako su dobre i jeftine) i imala tog krasnog povrća rekoh da napravim Fajitas de Pollo. To sam već radila, recept možete pronaći ovdje:
Ovako je to izgledalo u tavici :
I na kraju kad se doda sve povrće .. Ovo je razlog zašto ja ovo jelo toliko volim.. Kad vidim sve ove boje i te okuse povrća .. :)
To smo jučer jeli, a za danas još razmišljam što bi sa tim divnim povrćem :)

4 komentara:

  1. Baš lijepo! Gdje si našla tog čovjeka s tortillama? :) I ja bih!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim tortilje,a ove su tako lijepo nadjevene. Jako me privlače:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zavidim ljudima koji imaju vrt i svoj izvor domaćeg voća i povrća. Ko zna, možda jednog dana i ja budem imala vrt.
    Volim meksičku hranu, a i ja obično kupim tortilje, tako mi je brže i jednostavnije. Jako mi fino djeluje ovaj tvoj nadjev! ;)

    OdgovoriIzbriši