27.1.10

Jedna fina fina torta





Imena za ovu tortu nemam. Inspirirana je tortom iz slastičarnice TORTE I TO, koja je valjda najkopiranija slastičarnica u gradu :). Nema foruma gdje se ne priča o cheesecakeu..

Ja gore nikad osim cheesecakea nisam niti probala, a mom mužu se strašno svidio schwarzvald na njihov način.

Krenula sam ga neki dan probati da vidim ja kaj je to , pa da probamo doma nešto iskombinirati. Došla. Ušla. Pogledala tortu. Piše 18,00 kn /kom.. Rekoh sorry Jerry al ne dam. Ne dozvoljava mi vjera platiti 18,00 kn parče torte. Svaka čast svakome i vlasnici i njenoj vještini. Ali kaj je preveč je preveč. Razumijem ja i najam i troškove i konobare, ali za te pare skuham pošten ručak.

Nije mi preostalo drugo nego guglati.. Lijepu verziju ima Vali - Čokoladna torta s višnjama.

Od nje sam posudila biskvit (hvala draga :)). Dakle za biskvit ide (prezeto od Vali točno , držala sam se ko pijan plota recepta) :





120 g čokolade


25 g maslaca


3 žutanjka


4 bjelanjka


40 g šećera






Čokoladu rastopite i dodajte joj maslac. Žutanjke tucite s polovicom šećera, a bjelanjke s drugom polovicom. Sve pomiješajte žlicom i pecite oko 20 minuta na 180 stupnjeva.

Ja sam pekla u kalupu za torte, sa odvojivim rubovima, promjera 26 cm.

Krema je bila improvizacija.


Baza je bila smjesa kao za truffelse koje sam radila u 12 mjesecu

•200 g tamne čokolade (ja sam stavila Dorinu za kuhanje)



•180 ml slatkog vrhnja

•28 g margarina



Čokoladu natrgati u staviti u zdjelu. Na štednjaku zagrijati vrhnje i margarin do vrenja i preliti preko čokolade, pa ostaviti 5 minuta. Nakon 5 minuta pjenjačom izmiješati dobro čokoladu i vrhnje dok ne postane jednolična masa.


S obzirom da ta smjesa nije baš kompaktna, a u tom schwarzwaldu ne bi trebala niti biti , razmišljala sam kako da ju malo stisnem, pa sam ubacila jedan šlag fix i sve izmješala. Na kraju mi je bila krema nekako pretamna, pa sam izmiksala šlag i umiješala jedno cca 6 punih žlica šlaga unutra. Isprobavati se nisam usudila, jer mi se činilo da sam već pretjerala sa improvizacijom :)). Ostavila sam je u frižideru da se malo stisne, i na kraju još nježno umiješala višnje unutra.
 
Kremu sam rasporedila po biskvitu i još sve premazala sa šlagom.
 
Jedva sam čekala da ju probamo ... Bez lažne skromnosti, to je jedna od najboljih torti koje sam ikada u životu napravila :)). Stvarno je bila fina, topila se u ustima, a biskvit je prefin (hvala Vali :)).
 
Dobar tek!

Broj komentara: 12:

  1. A oš' mi vjerovat da ja imam loše fotke u folderu i ne objavljujem recept nečega što bi trebala biti Griotte torta jer fotkama nisam zadovoljna, pa čekam da riješim neke druge stvari i sve ponovim......:)), a imam već mjesec dana ozbljan problem s višnjama :), al kad ste sve budem i ja svoju valjda ovih dana!
    Super ti je i vjerujem da se topi u ustima, ja sam radila malu, kalup 18 cm i smazali su je dok si rek'o keks!
    I znam o kojoj se radi u Torte i to :), mislim da je ta i moj favorit!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjerujem da je kombunacija višnje i čokolade "ubitačna". Torta je izvrsna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema do domaće torte, ja jednostavno nemam povjerenja u slastičarne, pa ni one na dobrom glasu. Meni su one sve ušminkane.
    Ovom tvojom bih se ubila, čak i da moram platiti ;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam radila za novu jednu tortu koja je isto bila inspirirana Valinom i jako je slična ovoj... nadam se da ću je jednom objaviti jer je stvarno bila jako fina :) uostalom, kao i ova tvoja :) obožavam kombinaciju višnji, čokolade i šlaga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno da visnja i cokolada je posebna kombinacija da ne mozes da odolis pozdrav iz Resice...SUPER>>

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja često odem u Torte i to i naručujem isključivo cheesecake (i čokoladni i obični) zapravo ništa drugo tamo nisam ni probala. :D
    Ovo mi zvuči savršeno, odlična mi je kombinacija višnji čokolade i svakako ću isprobati tortu. :)
    Uvijek me oduševe ovi tvoji divni tanjuri. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je ispala i baš mi je drago da sam pomogla! Mislim da je meni ta torta u top 3. Čokoladna, ne preslatka, višnje joj daju malo kiselosti. Odlična!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo i hvala za ovaj recept ! Ja sam probala "dotičnu tortu" :) u Torte i to, i dok sam za onu sa sirom najnormalnije izdvojila 18 kn , za ovu sam vrtila glavom na tih 18 kn, .., hm, hm, ...., a kada sam je probala mmmmmm, odlična ! Tvoju si divno napravila, ovaj komad tako dobro izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako krasna,meni je Valina torta sa visnjama takodje ostala u mnogo dobrom sećanju.Super recept!

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgleda super, samo imam malo pitanje. Kad kažeš "šlag fix" jel' misliš na običnu šlag pjenu iz vrećice? I od čega si radila šlag koji si izmiksala? Hvalaaa :)
    Omcho

    OdgovoriIzbriši
  11. @ omcho

    šlag fix je ono u malim vrećicama kao recimo što je pakirana germa ili prašak za pecivo što služi za učvrščivanje šlaga dok ga miksaš (za šlag koji se miksa od vrhnja za šlag)

    šlag sam radila od vrhnja za šlag. uvijek uzimam onaj od vindije. oni iz vrećice i biljni mi imaju užasan okus :)

    OdgovoriIzbriši