29.8.11

Ferrero Roche kocke


Ja sam definitivno prosječan čovjek kad čitam statistike.. A i prosječna sam u onom dijelu kad se kaže "znate ljude, nikad zadovoljni"..

Eto tako sam i ja sad luda od ljeta, sanjam čizme i kaput, a čim padne snijeg plakati ću da bi ja u badić i na kupanje.. Ovo ljeto je stvarno bilo dugo toplo ljeto za mene, tako sam dobro organizirala godišnji i razlomila ga, da sam skoro cijelo ljeto bila na moru.. I na jednom krasnom putovanju.. O tome uskoro više..

I sad kad su ove grozne vrućine (jučer je bilo super, danas je opet upržilo vani) čovjek bi nešto slatko , ali da ne upali pećnicu..

Bacila sam se na proučavanje no bake desertića i ipak u subotu po onoj najgoroj vrućini popustila i napavila kompromis, kratko pečenje i kremica bez kuhanja.

Ferrero Rocher tortu sam probala još prije godinu dvije kod kume na dječjem rođendanu i bila oduševljena. Kuma mi je zapisala recept, koji sam ja jedva našla u svom kupusu od isprintanih i rukom našvrljanih recepata, pročitala i krenula u shopping. Kad sam došla u dućan shvatila sam da se ne sjećam količina koje su bile u receptu i kupila sljedeće:

  • 2 namaza od lješnjaka K plus volim najoblje (ukupno 800 g)- meni je osobno jako fin, čak i bolji od Nutelle , tako da sam se odlučila raditi sa ovim u originalu ide Nutella i to 400 g- ja krivo zapamtila
  • mascarpone 500 g
  • bademe (umjesto lješnjaka koji idu u original receptu), 25 dag- ovo sam kupila greškom
  • 2 male tortice od kraša sa lješnjakom , umjesto napolitanki, koje u orginalu idu 4 kom, ali s obzirom da se kod nas napolitanke uopće ne jedu pa ne znam kud bi sa ostatkom, ja sam odlučila da će i tortice biti sasvim dobre 

Dakle da rezimiram , original recept od kume Ines je:

-400 g Nutelle
-400 g mascarponea
-4 napolitanke
-25 dag lješnjaka


S ozbirom da sam imala sasvim drugačije sastojke, odlučila sam ih sve iskoristiti.. :) Pa kud puklo da puklo.


Biskvitić sam ispekla običan (koji uvijek koristim kad ne znam što bi) i najbrži da pećnica predugo ne gori:

  • 4 jaja
  • 4 žlice smeđeg šećera
  • 4 žlice brašna
  • pola vrećice praška za pecivo
  • 4 žlice vruće vode
  • 1 žlica ulja
  • 2 žlice kakaa u prahu
Odvojiti bjelanjke i žutanjke. Žutanjke miksati sa šećerom dok masa ne postane gusta svjetložuta. Brašno pomiješati sa praškom sa pecivo i kakaom i dodavati jednu po jednu žlicu u jaja dok se ne umuti. Dodati ulje i vodu i kratko miksati. Bjelanjke posebno izmiskati u čvrsti snijeg i pjenjačom umiješati u biskvit. Protvan 20 x 35 cm namazati maslacom i pobrašniti. Uliti biskvit i staviti u zagrijanu pećnicu na 180 C. Peći cca 20-25 min.

Namaz od lješnjaka i mascarpone miješati miskerom dok masa ne postane jednolična. Bademe sam samljela u mlincu za kavu kratko , a tortice narezala nožem na sitne kockice. Bademe i tortice umješati žlicom u smjesu.

Na ohlađeni biskvit staviti kremu i ostaviti u frižideru da se stisne. Najbolje preko noći..

Muž mi je rekao da je ovo jedan od najboljih kolača koje sam ikad napravila.. I meni osobno je prefin, ma kako ne bi bio od tolike čokolade...

Kalorije nećemo brojati :))))







Broj komentara: 17:

  1. Ma ovo ja mogu i leti i zimi..samo da je od cokolade;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma cokolada je neprevazidjena :) Cim vidim ovako lepo cokoladno parce torte, ne moram ni da vidim recept - odma bih pojela :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, baš sam vesela, negdje je moja kćer to probala, ali nije dobila recept! Eto, puno hvala, imamo ga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ferrero torta je u mojoj kući dobila status the torte koja se radi za svaki rođendan. U obliku kolača ju još nisam radila, ali kad vidim kako tvoj izgleda primamljivo, morat ću.

    Tortu radim već neke dvije godine, ako ne i duže, a napolitanke sam izbacila nakon prvog puta. Puno mi je bolje bez njih.

    OdgovoriIzbriši
  5. kako ovo čokoladno zavodljivo izgleda! :) super

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm..čokolada, fererro..bademi, savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, uh... Ovo ti je bas dobar recept! Bas mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. jel na kraju kolač bude lagan ili težak? Nutella + mascarpone...

    OdgovoriIzbriši
  9. @ wineandfood4you: pa jedna kockica je naravno sasvim dovoljna.. kolač je bogat.. meni osobno nije težak, ali ja nisam mjerodavna.. ja mogu pojesti 5 kocki odjednom :)))... pitala samm sve koji su probali.. kažu da im nije bio težak. tekstura je vrlo lagana i kremasta.. težak je broj kalorija :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. tnx! :) isprintat ću si recept pa isprobati

    OdgovoriIzbriši
  11. ne bih se požalila da mi je sad jedna kockica, baš neodoljivo čokoladno izgleda
    što se tiče ljeta, moram priznati da ja uživam i meni je ovo najbolje ljeto koje pamtim, imam hrpu energije i vrućine me nimalo ne umaraju, grozim se dolaska zime i ograničenog prostora, nadam se da će ljeto još potrajati :)

    OdgovoriIzbriši
  12. rado bih se zavalila na kauc sa tanjurom u ruci....uz neki fini liker...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma, kako si znala da je Ferrero rocher moj omiljeni slatkiš? Kombinacija ukusa čokolade i lešnika je neprevazidjena, a ova tvoja tortica mi izgleda savršeno, kremasta i bogata. Ovog puta ti mašem iz Čačka - tu sam od polovine jula, a neočekivano sam produžila boravak jer mi je mama jako bolesna.

    OdgovoriIzbriši
  14. definitivno najbolja čokoladna "bomba"
    Calivita

    OdgovoriIzbriši