11.9.09

Meat loaf na hrvatski način :)

Imaju neka jela za koje svi znamo iz filmova. Tako smo se (mislim barem većina nas) upoznali sa muffinima, palačinkama sa javorovim sirupom i mnogim drugima. Često u američkim filmovima jedu i meat loaf za večeru..
Mislim da ovaj moj meat loaf nije niti blizu originalu, budući da se meat loaf radi sa krušnim mrvicama i mlijekom, ali nisam bila sigurna uopće kako bi nazvala ovo jelo :))).
Jelo je nastalo kao kombinacija čišćenja frižidera. Imala sam malo mljevene junetine, jednu limenku crvenog graha i kukuruza i pola zamrznutog lisnatog tijesta. I odlučila se ja napraviti meat loaf, koji nije meat loaf :))).
Mljeveno meso sam izdinstala na luku i češnjaku i začinila sa paprom i soli. Pred kraj sam dodala kukuruz i crveni grah i sve to stavila u lisnato tijesto i zapekla u pećnici cca 30-tak minuta dok tijesto nije postalo zlatne boje.
Mogu reći da je ispalo stvarno dobro i baš nam je bio nekako fin ručak. Mislim da ću ponoviti još koji puta, možda sa nekim drugim kombinacijama.

Broj komentara: 5:

  1. idealna kombinacija, čim su tu meso, grah i kukuruz :) podsjeća me na nešto meksičko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni ovo izgleda preprefino!!! odlicno si to iskombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako fino zvuči i izgleda..odlična ideja staviti bolonjez sa grahom i kuruzom u lisnato tijesto i zapeći...Predobro..

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako fino izgleda, super su mi ručkovi koji nastanu kao rezultat trenutne inspiracije.

    OdgovoriIzbriši
  5. I mene grah i kuruza vuku na nešto meksičko. Jako mi se sviđa ovaj recept.
    U pravu si, za neku hranu saznamo iz filmova, a mene meat loaf uvijek podsjeti na istoimenog pjevača.:)

    OdgovoriIzbriši