3.7.09

Vitaminske paprike

Kao što sam napisla jučer imam punu kuću paprika, tikvica i mini rajčica.. :)

Razmišljala sam što sve mogu i s obzirom da sam nedavno radila obične punjene paprike , tako nešto slično mi je prvo palo na pamet.

Rajčice i tikvice sam dobro oprala i narezala na sitne kockice. Također sam 3 manja krumpira ogulila i narzela na sasvim sitne kockice. Krumpir, rajčice i tikvice sam izdinstala na luku i začinila sa malo vegete i paprom.

Zelene paprike sam izdubila i očistila, te ih stavila sa malo vode u pećnicu na 10 minuta da omekšaju. Kad su se omekšale napunila sam ih smjesom rajčica, tikvica i krumpira i zapekla cca 10-tak minuta na 180 .

Bilo je stvarno odlično, još sam ja to napravila kao prilog uz kuhano meso, ali meso je ovdje bilo samo višak. Puno puno vitamina , a okusi predivni :)

Dobar tek !

3 komentara:

  1. Zaista lagano,kod nas su opet krenule vrucine,tako da je ovakva hrana vise nego dobrodosla!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo odlično izgleda, ja u ljetnim mjesecima živim na ovakvim kombinacijama. Da nemam muškarca u kući meso vjerojatno ne bi ni okusila! :)

    OdgovoriIzbriši