24.7.09

Brza salata

Evo stigle nam prave ljetne vrućine.. Iako smo mi doma stvarno pravi gurmani i volimo dobro pojesti, pri ovim temperaturama, neke gastro delicije će morati pričekati prve jesenje kišice :).

Kod nas doma je još veći problem što živimo na zadnjem katu i stvarno zna biti nesnosno vruće. Slušam ljude i sad svi kukaju kako je vani vruće i baš si mislim--- a jesmo mi ljudi čudne biljčice. Nikad zadovoljni. Kad je hladno, onda kukamo kad će ljeto, kad je ljeto onda nam je vruće. Nikad dobro. Ja volim ljeto i ne prigovaram, jedino što se sva iscjedim nakon 2 koraka :))).

Ljeti je i bolje jesti laganu i manje kaloričnu hranu, logično jer nam ne treba toliko energije da nas grije :).

Prekjučer sam složila ovu salaticu od sastojaka koji su se našli u frižideru i moram priznati da je bila baš fina. Toplo-hladna..

Skuhala sam integralnu rižu i ostavila je da se ohladi. U rižu sam narezala paprike, paradajz i zelenu salatu. Pileća prsa sam izrezala na kockice i popržila na ulju , te ih začinila Vegetom za piletinu. Sve zajedno (ulje - kojeg nisam stavila puno) i piletinu sam stavila preko salate. I to je to.

Dobar tek.. čuvajte se sunca, faktor 50 uvijek i svugdje, i puno tekućine :)

4 komentara:

  1. joj, i mi smo na zadnjem katu tako da znam jako dobro kako ti je :)) ventilator radi sto na sat ;) volim ovakve salate, kombinacija ti je fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima tu svega rekla bih,super kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fina kombinacija, ja bih mozda i pirinac preskocila.

    Vrucine jesu, ali ja voooolim leto, i radije bih svaki dan da je 40°C nego da ikad padne ispod nule... Mrzim hladnocu i trontanje, i uvek jedva docekam leto da poskidam sve sa sebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, ja sam jednom u restoranu jela takvu salatu i bilo mi je bas fino! Inace, obozavam ljeto i nemam velikih prigovora na vrucinu, osim kada je u sedam popodne i dalje 35 stupnjeva :)

    OdgovoriIzbriši