2.12.09

Ajme koliko nas je , PROSINAC- tema Rajsko voće: JABUKA






Zahvaljujem Tadeji i Timini sa bloga In T&T kitchen što su me izabrale za domaćicu ovog kruga igre AJME KOLIKO NAS JE, igre za food blogere za područje bivše Jugoslavije , a i šire, koju je pokrenula Mosoon sa bloga Dalmacija Down Under.

 
Njihova tema je bila tako dobra i izazovna, tako da sam ja imala velikih muka razmišljajući što staviti za ovaj mjesec. Ovo nam je blagdanski mjesec sa puno hrane i slavlja, tako da mi je svašta padalo na pamet.. Najčešće doduše moram priznati , janjetina :))) . Jer mi se jede , ali odustala sam , jer znam kako je teško nabaviti dobru domaću janjetinu.. Pa bademi... Pa lignje.. Pa sam ogladnila, pa išla jesti.. Pa jedno pivo.. I opet bez inspiracije :)

Legla, malo razmišljala.. Opet janjetina. Ma rekoh.. neee, pa mora biti nešto drugo.




I onda sam jutros išla na posao, sjela u auto i ugledala jabučicu kraj sebe. Hm.. pa ne bi bilo loše.


Jabuka je krasna u kolačima , ali i u salatama, mesnim jelima.. Nadam se da vam se tema sviđa i jedva čekam slasna jela i kolače :)


Moj e-mail na koji možete slati radove je  dragicevica@gmail.com.






Broj komentara: 20:

  1. Hvala ti, hvala ti do neba. Pročitala si mi misli i davnašnju želju. Da jabuke budu tema "navijam" od oktobra.
    OBOŽAVAM TEMU!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđam temu! :)
    Nisam luda za svježom jabukom ali s njima se može svašta napraviti tako da bi i ovo mogao biti jako dobar krug! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh, da odmah obznanim. Imam namjeru napraviti dansku poslasticu "djevojka pod velom", pa ako neko prije mene (a ja ću sa postom ići krajem mjeseca) objavi isto, neka se ne ljuti zbog ponavljanja :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Genijalna tema.Sve čestitke domaćici za odabir!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čim sam vidjela temu, znala sam da je Selma konačno došla na svoje!
    Mislim da se u startu sve možemo povući :))
    Odlično!
    Neka igre počnu :))

    OdgovoriIzbriši
  6. super tema, vec imam per ideja...

    OdgovoriIzbriši
  7. Svježe jabuke uopće ne volim ali, u kolačima su mi izvrsne. Ne daj Bože u nečemu slanome:))) Ali, kada Selma objavi ovaj post ja ću se opet zavući u mišju rupu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super tema, svasta moze sa jabukom da se uradi :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno!!!! Moram reci hvala Bogu sto nije janjetina!

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitam na pobjedi!!! Super ti je ideja za jabuke kao novu temu, tako jednostavno, a opet toliko mogucnosti!

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni se sviđa tema, možda se i uključim, ne znam ni sama zašto još nisam! Čestitke na pobjedi!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican izbor domacice, mislim da ce ovo biti izvrstan krug :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super tema, volim sve sa jabukama, samo moji baš i ne, hm nešto ćemo iskemijati :)

    OdgovoriIzbriši
  14. meni se baš ne da ništa kuhat, ja ću samo čitati vaše fine recepte

    OdgovoriIzbriši
  15. super tema,zasad samo citam....

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja ne volim jabuke :( Ali ipak sam nesto spremila danas :)

    OdgovoriIzbriši
  17. pridruzila bih se buducim natjecanjima :).

    molim uputstva :)

    OdgovoriIzbriši