19.2.11

Ajme koliko nas je- Pire od jabuka sa medom , bademima i čokoladom



Toliko sam već krugova igrice AJME KOLIKO NAS JE  preskočila, da me sram. Ovaj mjesec sam odlučila biti ažurna i evo me na vrijeme da se pridružim igrici foodblogera koju je pokrenula Snježana sa bloga DALMACIJA DOWN UNDER , a ovaj mjesec je domaćica ALEKSANDRA sa temom MED.


Imala sam malo čudo ideja, ali odluka je pala na kraju na nešto sasvim jednostavno sa sastojcima koje sam imala doma i odlučila iskombinirati.

Potebno:

  • 2 jabuke (slatke )
  • malo cimeta
  • 1 iscjeđeni limun
  • 2 žlice meda (moj je bio livadni)
  • malo badema
  • 50 g čokolade za kuhanje

Jabuke oguliti i narezati na kockice. Staviti ih u lonac i staviti toliko vode da prekrije jabuke. Dodati cimeta i 1 iscjeđeni limun. Kuhati dok jabuke ne omekšaju (cca 30 min).

Procjediti jabuke , a vodu u kojoj su se kuhale nemojte baciti. Ja sam procijedila i spremila i jutros popila za doručak sok.. Bio je odličan.

Jabuke viljuškom izraditi u pire. Staviti u čašu. Dodati 2 žlice meda i bademe i izmješati.

Čokoladu otopiti na štednjaku ili mikrovalnoj i preliti preko pirea. Ostaviti da se malo ohladi i odmah konzumirati..

Moram priznati da sam i sama bila iznenađena koliko je bilo ukusno.. Nisam baš očekivala tako dobar rezultat.

I ponosna sam na sebe što sam uspjela ući u igru u roku :)))

Broj komentara: 10:

  1. :) odličan recept! drago mi je da si uspela u roku da učestvuješ :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmh, zvuci i izgleda primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super receptic! I mene je med navukao, izdvojila sam more recepata i, iskreno, mnogo toga sam i pripremila... e sad samo jos da uhvatim vremena da sve stavim na blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jabuke, med i čokolada, odličan trio uz dodatal badema i limuna. Super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram priznati da nikad nisam bila neka ljubiteljica meda, al ovo stvarno izgleda fino :)

    OdgovoriIzbriši
  6. super izbor recepta, volim ovakve stvarčice :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim jabuke svakako spremljene..ovo je extra!

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam ovakve kašice od voća, kad nemam doma čokolade ovo mi je odlična dizalica šećera u krvi. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo je odlično ! jako mi se sviđa i svakako ću čim prije pripremiti. Izgleda tako dobro !

    OdgovoriIzbriši