30.11.10

Fini doručak i malo otkrivanja



Uvijek su me fascinirale palačinke u američkim filmovima.. One prekrasne,  debele, sočne palačinke.

Prvi pokušaj izrade palačinki bio je sa borovnicama. Nakon tog prvog pokušaja, puno puta sam radila palačinke po receptu sa Joy of baking .

Meni su se ove palačinke toliko omilile, da se više niti ne sjećam kada sam zadnji puta radila ove "naše" tanke palačinkice vulgaris :)

Najdraže su mi ovako obične, pa samo da gore namažem džema od marelice, ali čak sam se jednom okušala i u punjenju istih sa sirom i vrhnjem, pa sam ih zapekla. Nisam uspjela pofotkati, ali to ću drugi puta.. Meni su osobno puno nekako mekše, prozračnije, onako FLUFFY :).

Čak sam i kupila tavicu promjera 12 cm da mi budu sve jednake.

Na početku sam uvijek mjerila sve, sad već ide odokativnom metodom :)

Sastojci za palačinke:
  • 130 g brašna
  • 2 čajne žličice praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 2 žlice šećera
  • 1 jaje
  • 240 ml mlijeka
  • 2 žlice maslaca (rastopiti)
  • maslac za tavu

Postupak izrade:

U jednoj zdjeli pomiješati brašno, prašak za pecivo, sol  ii šećer. U drugoj zdjeli malo razmutiti jaje, dodati rastopljeni maslac i mlijeko i promiješati. Dodati mješavinu jaja, mlijeka i maslaca suhim sastojcima i pomiješati sa pjenjačom. Tijesto se ne smije previše miješati, inače palačinke budu pretvrde.

Zagrijati tavu i namazati sa maslacem (prije svake palačinke dodati još malo maslaca). Ja sam kupila malu tavu baš da mi sve palačinke budu jednake, pa pečem jednu po jednu. Izliti tijesto na zagrijanu tavu i peči cca 2 minute na jednoj strani, dok ne počnu izlaziti mjehurići. Okrenuti palačinku (najbolje sa nekom velikom špatulicom) i peči još 1-2 minute dok ne dobije zlatno žutu boju.

I moj novi omiljeni doručak gotov ! :)... Čak se recept svidio i mojoj mami, pa ona radi neki fusion recepata. Stavi rastopljeni maslac i malo praška za pecivo, ali ih ispeče tanje. Moram priznati da su i te prefine.


+++

Recept gotov.
Nova tema :)


Sviđa mi se trend RAZOTKRIVANJA blogera i blogova. Ja se nažalost nemam baš s čim pohvaliti što se tiče nastanka mojih fotografija. Nemam lightboxeve kao Andrea i Tadeja. Imala sam par podloga od kartona koje sam prosula sa hranom... Moram definitvno u nabavku :).. U pripremi sam izrade mini studia.. Coming more soon :))


I tako htjedoh staviti neku slikicu i već 2 sata kopam po fotkama i mislim si.. Jao Andrea.. Ili rasčupana , ili sa cigaretom i još kakvom čašom u ruci..

Zato pozivam drage blogere i blogerice s kojima još nisam umrežena na FB da se sprijateljimo ...



Kiss :)

21 komentar:

  1. neko vrijeme sam bila impresionirana tim amreičkim palačinkama, ali kako ih nisam odmah napravila jer nisam našla odgovarajući recept, kasnije ih nisam ni probala iako sad imam brdo recepata
    tvoje su divne :)
    p.s. poslan ti zahtjev na fb ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim američke palačinke ali samo sa javorovim sirupom koji je ove papren, tako da se zadovoljim i sa domaćim pravim flis tankim palačincima. Na žalost ili sreću nisam na faebook-u, ovo blogovanje mi je sasvim dovoljno pošto sam skroz navučena i moram na odvikavanje. Pravo je čudo kako odolevam vašim blogovima i hrani pošto sam već 3 nedelje na djeti, pa se samo virtuelno hranim poslasticama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ellerinize sağlık, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  4. palačinke su ti fantastične, predobra fotka! evo dodah te na fejsu.. Nevena..:D

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikad ih nisam obožavala ali ne volim ni naše ali ne iz razloga što ih zaista ne volim jesti već ih ne volim raditi i peći.U tvojoj izvedbi divne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam američke palačinke, pogotovo ako su fluffy kako ti kažeš ;) Jedan mali trik da budu još bolje je istući bjelanjke u snijeg i onda ih lagano umiješati u smjesu - budu super :) Odlično su ti ispale i što bih sad dala za tu hrpu finih palačinkica ispred sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam jos isprobala americke palacinke, a mozda je bolje da i ne, inace cu uskoro imati 300 kila...salim se...

    Poslala sam zahtev na fb,

    Sanja

    OdgovoriIzbriši
  8. E, ovo je nesto sto bih volela da isprobam, nisam ih nikada pravila i super je sto sada imam i receptic!;))
    p.s. imas jos jedan zahtev za fb prijatelje, hihhi...;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican dorucak!!! I ja jako volim ovu varijantu, imam veliku grejnu plocu pa za cas pripremim dorucak za celu porodicu. Volimo i one nase, mozda cak i vise, ali mi treba pola dana pripremanja i na kraju, nikad im dosta ;)
    I moj zahtev poslan :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Američke palačinke nikada nisam jela u Americi, ali sam ih se najela u Rotterdamu, jako davno. Fine su, ali kako nisam poseban fan palačinki (samo zato što, kada bih počela, ne bih prestala), rijetko sam ih radila, zadnji puta kada su djeca bila još u osnovnoj školi. A doručak ne jedem.
    Što se Facea tiče, imam otvoren, ali zaključan i nikada dovršen lik i djelo. Za mene je Face malo previše otkrivajući i prepun podataka za koje ne želim da plutaju cyberom od sada do vječnosti. Ukratko, kadkada prevagne moja paranoična strana koja veli da ako jesi paranoičan, znači da imaš i razlog za to. :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Diiiiivno! Nasla te na Face. Pozdrav, Sandra.

    OdgovoriIzbriši
  12. super su palačinke, baš si ih odlično napravila. Ja se nekako još uvije držim velikih tankih palačinki iako su mi i ove poprilično primamnjive.
    Što se facea tiče ja na žalost nisam baš tamo , pokušala sam se nešto kao registrirati, pa odustala, nije to za mene :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Probala sam ih, ima i na mom blogu slične :) meni su bolje od običnih :) evo postale frendice na fejsu :) drago mi je :)

    Tihana ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. koliko imam novih prijatelja :;))))))

    hvala svima

    OdgovoriIzbriši
  15. ovaj receptic cu prisvojiti, a tebe vec znam:))) samo moram vidjeti sto sam sve propustila kod tebe dok me nije bilo:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. I aj volim američke palačinke ali je moj dragi ipak ljubitelj onih klasičnih pa amaričke rijetko radim. Napravim ih tu i tamo samo sebi za gušt. :)
    Ove tvoje baš krasno izgledaju. :)
    Jako me zanima kakav ćeš studio složiti i već se radujem tom postu. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Slatke su ti! Ja sam vise fan francuskih crepes i to sa 'nasim' dzemom od sipka. To mi nekako dodje kao hommage djetinjstvu. U toj sam fazi trenutno, americke palacinke i tvoj recept ce sigurno doci na red!

    OdgovoriIzbriši
  18. I ja i Timna smo sklonije francuskim palačinkama, ali najiskrenije sumnjam da bismo ti to priznale da nam ovu hrpicu staviš na stol pred nas. Mljac!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Obožavam američke palačinke,pravim ih malo drugačije sa pireom od bundeve,tako su mi mnogo ukusnije.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  20. Hy, evo me opet. Napravila sam ih, ako stignes - pogledaj. Hvala na receptu!
    http://sandrinmlin.blogspot.com/2011/01/americke-palacinke.html

    OdgovoriIzbriši