1.2.10

Jednostavne stvari

Potaknuta LAKOM KUHARICOM i krasnim krasnim postom, evo i mog doprinosa.

Uživati u jednostavnim stvarima , mislim da je jedna od najvećih sreća za čovjeka. Male stvari su bitne i blažen je onaj tko to shvaća i razumije. To je sigurno vještina koja se razvija i na kojoj se mora raditi, jer mudrost dolazi s godinama :))).

Ono što mene najviše veseli svaki dan je ovaj prizor:






Kad prođem kroz ova vrata ulazim u svoj dom, moju oazu mira i spokoja. Dom koji dijelim sa osobom koju volim. Dom na kojem sam zahvalna svaki dan. Jer mnogi ga ljudi nemaju. Nije bitan broj kvadrata, bitno je da je moj.

Dom u kojem kuham , blogiram svoje recepte, družim se preko blogova sa divnim ženama.

Dom u kojem se nalazim sa svojim prijateljima, koji je onda ispunjen veseljem i smijehom.

Dom u koji dođu moji mama i tata, koje volim najviše na svijetu. I jedna od stvari koja me veseli svaki dan je čuti ih barem na minuticu na telefon.. I onda je sve dobro.

Dom kojem se vraćam sa putovanja i uvijek pomislim SVUGDJE JE LIJEPO, ALI KOD KUĆE JE NAJLJEPŠE :)

I gdje me čeka ova biljkica.. Koja me veseli , jer se drži i mjesec dana nakon Božića :)






4 komentara:

  1. Hvala ti na podršci! Pogodila si u sridu, a što se biljke tiče, evo i moje još žive i zdrave, a i jedne od prošle, tj. od 2008.g. iako nisam netko sa "zelenim" prstima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Niti ja nemam zelene prste, ali ima ih moj muž! :)
    Da, naše male, sigurne oaze u svemiru :)
    Lijepi post!

    OdgovoriIzbriši
  3. divan mi je ovaj post, kao da si njime podijelila i moja razmišljanja , hvala ! :)
    p.s. i moja božićna biljkica biljkica je još živa :))

    OdgovoriIzbriši
  4. I mene svaki dans najviše veseli dolazak u moju oazu mira. :)

    OdgovoriIzbriši