22.2.10

FBI RUKAVICE: Nedjelja sa Snježanom

Snježana ima puno puno prekrasnih recepata. I puno puta sam pregledala i bilježila što ću isprobati. Puno želja , malo vremena . I svaki put sam nekako zalutala na njezin blog na kraju radnog vremena, pa bi do kuće umirala od gladi :)) Snježana ima puno krasnih recepata i drago mi je da je njezin blog izabran ovaj mjesecu u sklopu naše igrice FBI RUKAVICE , koju je pokrenula MAMAJAC, sa bloga COOKS AND BAKES.

I tako sam jučer ujutro opet otvorila Snjažanin prekrasan blog i odlučila se za dva recepta, za dva krasna jela koja obožavam , a nisam ih dugo jela .

Tako smo doručkovali KUŠINE. Pohani kruh nisam jela 1000 godina. U baš je bio fenomenalan doručak.




I ručali SOČNE LAZANJE



Hvala Snježo na prekrasnoj i ukusnoj nedjelji.
Žao mi je što nisam stigla isprobati više recepta, ali ima još vremena :)))

ps
prve će biti tik tak fritule. baš me muče svaki put kad bacim pogled na njih :)))

Broj komentara: 16:

  1. Stvarno ni sama nisam dugo jela pohani kruh, a volim ga jako i mogu reći i da sam odrasla na njemu. Zavolila sam ga još u vrtiću, kad su nam ga tete spremale za doručak..Eto, vratila ti mene u djetinjstvo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan izbor i lijepo spremljeno!
    Pohani kruh vrlo često pravim. Moja djeca ga obožavaju za doručak ili večeru. A, bome i lazanje su prva liga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno! Hvala ti puno na učestvovanju i što si me podsjetila na "kušine", kupit ću već sutra više kruha tako da ga mogu idući dan pohati jer nisam baš dugo vremena :)
    Drago mi je da ste uživali u ovim receptićima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lazanje izgledaju odlično,odlična ideja za ručak.Pohovani kruh je čest kod moje dece ustvari neznam ko ga ne voli!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve zvuči jako ukusno i izgleda divno. Moram pohvaliti fotke kod kojih se vidi veliki napredak. Posebno mi se sviđa fotka kruha koja mi je kompozicijski baš sjela. Super i samo tako dalje. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja sam odrasla na pohanom kruhu,a i moj malisa ga obozava, fotke su ti odlicne, a lazanje mmmmm...

    OdgovoriIzbriši
  7. e vidiš, ja se skoro nikad ne sjetim pohanog kruha, a jako ga volim. hvala što si me podsjetila :)

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala curke!

    @ Andrea- baš ti hvala. Još da imam vremena koliko bi htjela da si malo dam proučavati fotić i upute :))). Najveći mi je problem svjetlo u stanu. Kruh je slikan ujutro kad je bilo obilje sunca, a ručak je već bio sa manje sunca. Najgore mi je što ja dolazim s posla oko 7 navečer, pa ako i nešto kuham , fotkam pod umjetnom rasvjetom. Koja je u mom stanu dosta slaba, jer ja sam jaaaaaaaako ćorava i osjetljivih očiju, pa ne podnosim da mi jako svjetlo bljeska u oči. Ona monikina instalacija mi je zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja bih najprije htjela fotke pohvaliti! Ogroman napredak! :) Obožavam i pohani kruh i lazanje, super nedjelja!

    OdgovoriIzbriši
  10. odlično, fotke su super :)
    i ja sam isprobala snježanine lazanje, odlične su

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo je super izbor, volim i jedno i drugo :), a ne pamtim ni ja kada sam zadnju put jela pohani kruh, hm, možda je slijedeća nedjelja baš ta kada ću osvježiti pamćenje :)
    fotkice su odlične !

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja često poham kruh, jer nam ostane, pa da ne bacim, a jaja inače samo u kolačima pojedemo, nemam baš običaj peći jaja, pa onda dvije muhe jednim. Super su ti fotke kušina ili pofezni ;)
    A lasagne obožavam po defaultu. Fino si ti to iskombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lazanje sam i ja planirala napraviti.
    Ja nemam običaj kupovati bijeli kruh koji se brzo suši tako da mi rijetko i ostane starog kruha, ali ga zapravo volimo i napravim ga posebno, a ne zato što su mi ostali komadi kruha koje ne bi htjela baciti.

    OdgovoriIzbriši
  14. ...ala sam konfuzna. volimpohani kruh, pa ga napravim i od svježeg kruha. Nije mi potrebno čekati sa mi se nakupe ostaci, to sam htjela reći.
    I ja sam zapazila da su ti fotke odlične, svaka ti čast. Ja svoj aparat imamveć pola godine, a nisam se baš detaljno uputila u mogućnosti, jer jednostavno nemam vremena. Štrebericu poput mene najbolje se motivira tako što mi se zadaju zadaci, a za nešto naučiti treba me poslati u klupu, tj. neki bi kurs dobro došao.

    OdgovoriIzbriši