15.2.10

A što jesti na poslu?


Imam 32 godine i ove godine slavim 10 godina radnog staža... Jao.. već 10 godina. A kažu da nam spremaju zakon da moramo raditi do 67 godine. Pala sam u nesvjest kad sam to čula, jer ljudi moji, ma zamislite vi mene ( tu moram reći da ja radim uredski posao, koji se izmjenjuje sa terenom i radom sa ljudima ) da ja baba sa 67 godina (bez uvrede svim bakama, ali to i jesi u tim godinama) sa finom srebrnom kosom i fen frizurom ispod haube stojim i šarmiram klijente. .. He he. Ili sirotu tetu u nekom dućanu. Mi smo danas na poslu dali i ime tom programu.. zove se S POSLA NA MARKOVO POLJE (za one koji ne znaju to je groblje u Zagrebu).

Uglavnom ne piše nam se dobro, hoće nam ukinuti i prijevremenu penziju, tako da mi je bilo pameti ne bi radila do 30-te. Pa ionako mi se sve svodi na isto. Ovako ću imati 1000000 godina staža i penziju 1500 kn.

No pređimo mi na nešto vedrije.

Od prvog mog radnog dana muku mučim sa gablecima. U početku sam radila klasične greške i kupovala lisnata tijesta.. Pa su mi se ta tijesta složila oko struka od silnog sjedenja.. Pa sam se taman prosvjetilia i počela donositi zdravije stvari, pa nas preselili u ove nove krasne zgrade, ono zapadnjački open space , nas 10000 na 20 m2, bez kuhinje. Ne možeš ništa donijeti, jer da svi donesu svoje jao koji miomirisi. Taj dio mog radnog vijeka me financijski uništio, jer sam stalno išla van jesti.

E sad na novom poslu imamo kuhinjicu. I štednjak.. I aparat za kavu.. I mikrovalnu.. Ma divota.

Počela sam svaki dan nositi gablec na posao. Nekad su to ostatci od jučer, a nekad napravim samo za posao. Tako sam napravila i ovu salatu.

Od bulgura. Za moju ovisnost o bulguru kriva je Andrea sa bloga voće i povrće. Vidjela sam kod nje krasnih recepata, pa reko da ii ja probam taj bulgur. To je bila ljubav na prvi okus. Sad ga jedem kao prilog, stavljam ga u juhe ili napravim ovako nešto:

Bulgur skuhati prema uputi s vrećice
Ja sam u ovom slučaju stavila kukuruz, malo pršuta i rikulu. Posolila , popaprila , malo aceta balsamica i eto krasnog obroka za posao. Puno bolje od lisnatog.. :D

Kako se vi drage blogerice i blogeri snalazite na poslu sa hranom?











Broj komentara: 17:

  1. Ovo mi zvuči skroz super, bulgur, pršut i kuruza..mora biti fino.Što se tiče klope na poslu, mi imamo bolničku kantinu u kojoj je kompletan ručak, juha , glavno jelo i kolač nekih 15-tak kuna..sve toplo i netom skuhano, inače i same dijelimo pacijentima tako da puno puta zna ostati svega toga..nije mi problem klopa na poslu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Andrea, to je stvarno dobro što imate mikrovalnu na poslu pa možeš da poneseš nešto u zdjelici za gablec i da ga samo podgriješ. Ja sam htjela predložiti kolegicama da kupimo neku manju mikrovalnu, ali ne vjerujem da bi nam dopustili čak i kada bismo je mogli smjestiti u našoj maloj kancelariji.
    Ručak ti je zdrav odabir i ja bi nešto takvo rado pojela.
    Što se tiče zakona koji određuje ženama da rade do 67 godina, to je krajnje nemoralno i neljudski.

    OdgovoriIzbriši
  3. uf, ne želim ni razmišljati o penziji. ja imam tek 6 godina staža :( što se tiče gableca, moje radno vrijeme je raštrkano tokom dana i uglavnom sam na terenu tako da se snalazim toplim sendvičma i to najčešće vegetarijanskim varijantama (puno povrća, malo tartara, bio pecivo i kriška sira) i to mi odgovara. ali svejedno, da imam mogućnost i ja bih si ovako fine gablece radila :) i ja sam zbog Andree probala bulgur i odmah se zaljubila! (ne u Andreu nego u bulgur) :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Monika! :D :D

    Joj koja katastrofa je s tim zakonom. Majko moja, što ću ja tek.
    Imam 29 godina i tek tri i pol godine staža! U mojoj struci je teško naći posao tako da sam ja još i svjetliji primjer.
    Izgleda da će nas sve direkt iz ureda preselit na Mirogoj, doslovno. :(

    Što se jela na poslu tiče i to je posebna priča, mi imamo po svakom katu mini kuhinju s frižiderom, štednjakom itd... Moj odjel, nažalost, kuhinju dijeli s jednom gospođom koja imam malo problema s higijenom pa nam se uglavnom gadi koristiti kuhinju. Uglavnom na poslu ništa ne jedem, a i to je jako loše...

    Drago mi je da ti se bulgur sviđa, meni je on od svih žitarica najdraži.
    Odlična ti je ova kombinacija i sigurno ću je isprobati.

    P.S.
    Koji si fotić nabavila, vidjela sam kod Tadeje da imaš novi?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah ni ja jos ne razmisljam o penziji.Znas fotke su ti sjajne otkri nam koji si fotić kupula..Ja i Andreica bas navaljujemo...:)

    OdgovoriIzbriši
  6. kupila sam olympus e-420.. još se upoznajemo.. i toliko toga moram naučiti.. puno je drugačije od idiotića koje sam do sada koristila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jooooj sad sam opala u depru! :)
    Meni je ove godine 22 godine radnog staža, a niti ja ne nazirem mirovinu, a da mi može biti, ovog časa bih otišla i činila idućih dvadeset godina stvari koje mene vesele. Ali tu smo, gdje smo.
    Ručak ili gablec na poslu je tek priča za sebe. Intenzivno razmišljam, ali još uvijek ne činim ništa ovom pravcu u kojem si ti otišla. Početi raditi nekakve salatice ili sl.
    Mi nemamo dućan u blizini, a niti službeno određeno trajanje i vrijeme pauze, samo se podrazumijeva, ali ne zna se kad i koliko. ;)
    a u kuhinji su uglavnom gableci sa klopom k'o za lučke radnike, pa i to što ti kažeš uzima danak :))
    Odlično si to složila, sviđa mi se!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve o toj temi rekla sam na postu http://lakakuharica.blogspot.com/search/label/Ri%C5%BEa. Isto sam predložila laki za pripremu i nošenje gablec/marendu, pa uz ovu tvoju salatu pokrivena su već dva dana u tjednu!

    OdgovoriIzbriši
  9. ja imam 23, skoro 24, još sam student, ali me ubrzo čeka ovaj ozbiljni svijet rada i tome se nimalo ne veselim :( sad radim kao asistent u nastavi, nije u struci, ali je blisko, ali ne ide mi staž... najčešće si na posao ponesem štapiće, one me drže 4 sata... ne bih imala ništa protiv ove fine salatice, štapići nakon nekog vremena dosade :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ti je salata, moram i ja da predjem na nesto laganije :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja imam 32 i 7 i pol godina staža. Ajme majko! Još 35 godina da radim? Nema šanse. Radim u školi pa nemam neko fiksno radno vrijeme, ponesem si jabuku, mandarinu ili malo crne čokolade. Danas sam iznimno pojela krafnu. :) Tvoj ručak je divan!

    OdgovoriIzbriši
  12. evo i mene sa mojih 40 godina života i 18-tak godina staža...., ehehe, gdje je penzija ! Ma na to niti ne mislim...., nego odlična je ova salata, baš mi se sviđa !!
    Mi imamo naš restoran na poslu i poprilično dobro riješenu prehranu iako se možda malo i prečesto događa ona "zamka" takvih restorana da je hrana preteška i premasna. Ipak, uglavnom se svaki dan može izabrati i nešto laganije, piletina na naglo i salata, ili kuhano povrće i slično tako da ja to uglavnom tako rješavam a kada postane jednolično napravim nešto doma i donesem jer imamo i mikrovalne pa ugrijem i dobro je. Moji kolege su naravno najsretniji kada mene uhvati pa navečer napečem što muffinsa, što nekih drugih peciva, sve im to lijepo sutra dan donesem na posao i čašćenjeeeee.....:))

    OdgovoriIzbriši
  13. imam tek nešto malo više od 7 god.radnog i uopće ne razmišljam o penziji jer puno put si mislim da je neću ni doživjeti prema ovim zakonima...
    što se tiče gableca, tu imam slična iskustva kao i ti, na početku sam se hranila u pekari, pa onda je osvanuo neki dučančić blizu ureda pa opet neka peciva... sve mi je to dosadilo i počela sam vrlo često nositi od kuće ili ponekad skoknem do Bille znaju imati dobre jeftinije gablece
    sviđa mi se ova tvoja kombinacija i dobar prijedlog i za moj gablec ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. ajme, pa meni je bolje da se niti ne vracam na posao :))) super ti je gablec, a fotke su ti odlicne, moram rec :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ah, drage moje šta bih ja tek rekla?! Ja bih sada trebala imati 33 godine staža ali, rat i rupa od 6 godina staža me tjeraju raditi što duže. Ne daj mi Bože sada u mirovinu, molim Boga za zdravlje da mogu raditi što duže, jer kada pomislim kolika bi mi mogla biti mirovina (imam primjer djevera inženjera uvijek na dobrim radnim mjestima a sada nema nego oko 1200-1300 kn mirovine zbrojeno s mirovinom iz dvije države BiH i RH)jednostavno je ne želim.
    Danas sam kupila bulgur i quinou i spremam se na spravljanje ovih divnih Andreinih receptića.

    OdgovoriIzbriši
  16. I ovde se nesto zaigravaju sa tim zakonima, ja vise i ne pratim. Kad pridjem blizu penziji po bilo kom kriterijumu, zaiteresovacu se. Ovako bih se i ja verovatno samo uhvatila za glavu sa svojih 34 godine i 6 godina staza.

    I mi imamo mikrotalasnu na poslu, a ima i citav sporet, i dva frizidera. Za zene raj, skoro da nema sta se ne moze spremiti za klopu. Kad god imam nesto kuvano da ponesem od kuce, to i radim, i samo podgrejem. Kad nemam onda nesto kupim napolju. Ima svega oko firme, i pekara, i rostilja, i prodavnica. Ali najbolje je sto mi je Kalenic pijaca na 5 minuta, i leti najcesce kad odem na pauzu zaglavim na pijaci, kupim paradajz, krastavac, sir kakav hoces, neku svezu travku, napravim veliku salatu i milina. Da ne ispadne da se hranim uvek tako zdravo, u blizini su mi i sarajevske pite, a i odlican klasican burek. A tu je i radnjica koja prodaje i pece piletinu, kad vidim da vade vruce batacice odmah onu salatu prekrstim u prilog, a batacice prozovem ruckom.

    Nas ima oko 50 u firmi, i oko 11-12h kad pocnemo da se sudaramo po kuhinji sa kutijicama, serpicama, smotuljcima, kesama, ljustilicama itd, to je prava pijaca ;))) Kad nam dolaze neki stranci obavezno dan ranije dobijemo cirkularni mejl da "obratimo paznju na ponasanje oko kuhinje" :)))

    Bulgur jos nisam probala, ali ako je psenicno dete, nema razloga da mi se ne svidi.

    OdgovoriIzbriši
  17. @ Maja-- baš sam se nasmijala ovom posjetu stranaca :)))..

    I meni je blizu tržnica glavna zagrebačka pa i ja skočim po voće i povrće. A dobar burek i pitu nikad ne odbijam :)

    OdgovoriIzbriši