13.1.10

Rižoto od šampanjca, dimljenog sira i malo pršuta





U Novu sam uletila nekako naglavu, na brzinu, kao da nisam zaključila prethodnu.. I onda sam vidjela kod Andree post o tome kakvo se meso jede za Novu. A ja jela pile.. Jao ga si meni onda ove godine :).

Godina je završila sa puno posla, tatom u bolnici, a počela ipak s jednim kraćim godišnjim.. Koji sam proklela kad sam se vratila na posao .. Jer me dočekao kaos.. Kao da se vrtim u krug. I tako već danima samo tipkam i tipkam i rješavam zaostatke. E rekoh sad da si uzmem jednu pauzicu, pogledam blogove, pročitam sve što sam propustila...

I stavim receptić za jedno predivno jelo. Slavljeničko za zdrav razum hrvatskog naroda oko izbora novog predsjednika :)


Potrebne su nam sljedeće namirnice:

  • riža- e sad tu s tim količinama nisam nikad baš doma.. ja u principu za dvoje stavim jednu veliku šalicu riže (onu za čaj) i bude nam dosta.
  • 2.5 dcl šampanjca
  • 6 dcl mesnog temeljca (može i od kocke)
  • 15 dkg dimljenog sira
  • papar
  • malo pršuta
  • luk
Na maslacu popržiti luk dok ne posvijetli. Staviti rižu i kratko propirjati. Zaliti šampanjcem (zapravo pjenušcem, a ako imate pravi šampanjac još bolje :)) . Na laganoj vatri dinstati dok šampanjac ne ispari. Zatim lagano pomalo dodavati temeljac i kuhati dok sva tekućina ne ishlapi. Umiješati sir i pustiti da se rastopi. Na kraju dodati pršut, žličicu maslaca, popapriti prema želji i gotovo.


Miris i okus ovog rižota su stvarno fenomenalni. Recept je uzet iz časopisa IĆE&PIĆE. Kod njih nije bilo pršuta , a ja sam ga dodala još malo za bolji tek!


Dobar tek!

Ovo je i moja prva ulaznica za igru AJME KOLIKO NAS JE , koju je osnovala MONSOON sa bloga DALMACIJA DOWN UNDER.


Broj komentara: 12:

  1. Mmm Andreica..fino si ovo skuhala, welcome back! Jeli ovo ulazi u Ajme koliko nas je? Igraš se ili?

    OdgovoriIzbriši
  2. jao pa tu je sir.. stvarno.
    evo dodajem za igru.
    ali imam još neke recepte koje pripremam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasan rižoto, obožavam inače sve vrste rižota. Moja je mjera obično 60 g riže po osobi, ako jedemo samo rižoto onda i malo više.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se dopada.Mora da je preukusan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Gde ovo može biti loše? Šampanjac nisam nikad dodavala jelu, verovatno pirinču da neki slatkast i poseban ukus. A pršuta, eh to je pravi dodatak jelima :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako krasno skombinirano. Rižot obavezno kuham s vinom, a mislim da je sa šampanjcem tek poseban. Jako mi se sviđa jelo, a jako mi se sviđa i ovo malo zdravog razuma što su Hrvati pokazali u nedjelju. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako fino,posebno smek od dimljenog ,uh obozavam taj miris !!:))

    OdgovoriIzbriši
  8. zvuči jako zanimljivo. šampanjac mi je totalna novost u kuhanju...baš me vuče da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. E vidiš, i ja uvijek u rižoto vino stavljam, šampanjac nikad. Odlična ideja i sigurno ću probat. I ja sam sretna što je u nedjelju glas razuma pobijedio! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je odlično, super rižoto , baš me recept oduševio !
    Što se tiče kaotičnog ulaska u Novu Godinu ne brini, to znači da ćeš sada odguliti što treba i onda cijelu godinu može biti samo dobro i još bolje :) a uz ovakve receptiće ne sumnjam da će nam svima tako biti :))
    još jednom - super rižoto !

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo zvuci odlicno!!! nadam se da je tata dobro....

    OdgovoriIzbriši
  12. Definitivno recept po mom guštu!:)

    OdgovoriIzbriši