9.10.09

Dobre stare kakao šnjite :)

Kakao kocke ili šnjite kako ih mi doma zovemo su prvi kolači koje sam naučila peći i još uvijek ih obožvam, jer su jako ukusni i najvažnije vrlo brzo gotovi.
Tijesto se tako lagano pripremi, da ga ja često koristim i za druge kolače. Dakle:
  • 2 šalice brašna;
  • 1 šalica smeđeg šećera;
  • 1 šalica mlijeka ili jogurta (sa jogurtom je sočnije)- ponekad treba dodati još mrvicu mlijeka, to možete prepoznati kad je tijesto pregusto ;
  • 1 prašak za pecivo;
  • 2 jaja;
  • 2 žlice kakaa :
  • žličica margarina i žlica mlijeka (rastopiti zajedno).

Sve sastojke zajedno umiješati (pjenjačom) i izliti u namašteni kalup za torte ili tepsiju (ovisno kakav oblik želite) . Par puta udariti sa kalupom po stolu da izađe zrak iz kolača (dok ne prestanu se stvarati mjehurići na površini).

Peći na 180 C, cca 25 min ili dok se rubovi ne odvoje od kalupa (uvijek pali i trik sa čačkalicom :)

Preljev od čokolade (brzi):

    • 100 g čokolade za kuhanje
    • cca 60 g margarina
    • 1 žlica šećera
    • cca 1 dcl mlijeka

Sve zajedno rastopiti dok ne postane lijepa jednolična čokoladna masa i preliti kolače.

I gotovo :)

Dobar tek!

Broj komentara: 9:

  1. Točno tako, dobri stari kolači. Jednostavno, ukusno i brzo za pripraviti!

    OdgovoriIzbriši
  2. bas tako, sad si me dobro podsjetila na njega, obozavam ga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ovaj kolač, imam ga i ja u jednoj staroj bilježnici i bio mi je jedan od prvih koje sam radila...čokolada,kakao i savršen biskvit...

    OdgovoriIzbriši
  4. Nešto slično i mi radimo. Jako volim ovaj kolač, brzo je gotov, a jako je ukusan.
    Sad si me posjetila na njega i mogla bi ga ubrzo praviti, hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednostavan a svi ga obozavaju.Bez greske!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je jedan od svima omiljenih domaćih kolača. Dopada mi se kako ih zovete "šnjite", to mi izgleda tako fino domaće i toplo, starinski...

    OdgovoriIzbriši
  7. a zasto se zovu 'kakao snite' kad se medju sastojcima nigdje ne spominje kakao?

    Lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @ Anonimno- jao, isitna. zaboravih, evo ispravila sam.. uf to su godine već :)

    OdgovoriIzbriši