28.7.11

Gdje je zapelo i tjestenina sa grill povrćem

Dugo me nije bilo.. Sram me uopće pogledati kada sam objavila zadnji put neki recept.. Zaredalo se svega. Puno posla, puno službenih putovanja, nekih ne baš lijepih stvari koje su sada hvala svemiru iza mene.... I malo lijenosti iskreno u one divne trenutke kada sam zapravo i imala vremena i nešto skuhala. Lijenost izvaditi fotoaparat i napisati par riječi..

Danas sam intenzivno razmišljala o tome koliko zapravo volim ovaj blog i blogozajednicu. I gledati recepte i divne fotografije.. I rekla sama sebi .. dosta.. Vrijeme je da se mrdneš.. Godišnji sam odradila, fino se odmorila , bila na jednom krasnom putovanju ( o tome uskoro) i nema više isprike za zabušavanje.

I onda sam umjesto da radim danas nešto na poslu, sanjarila što bi mogla skuhati dostojno da stavim na blog nakon toliko vremena.

Kombinirala sam što sve imam doma , imala razne kombinacije u glavi, ali onda je vučija glad kada sam došla doma presudila u korist ove pašte koja je doista brzo gotova i jako jako ukusna..




Sastojci za grill povrće:

  • 1 tikvica
  • 1 mala babura
  • 1 zelena paprika
  • cherry rajčice
  • sol
  • papar
  • maslinovo ulje

Naravno, mogućnost kombinacija je ovdje beskrajna. Ja volim ovo ajmo reći "tvrđe" povrće tako da ostane hrskavo :)

Povrće oprati i pripremiti , narezati na sitne kockice sve osim rajčica.

Maslinovo ulje zagrijati u dubokoj tavi ( ja imam tavu od gusena koja je odlična za pripremu ovakvih brzih jela , za ovo je dobra i grill tava, ali u ovoj se brzo priprema, a povrće ostane savršeno hrskavo).

Sad kad sam spomenula maslinovo ulje, moram ubaciti jednu malu digresiju. Otkrila sam OL ISTRIA maslinovo ulje. To je bila jednostavno ljubav najveća na prvi okus.. I sigurna sam da će trajati zauvijek, ako mi ne slomi srce i prestane se proizvoditi. Ulje je toliko ukusno, da mi samo još fali da si ga ne natočim u čašu i popijem.. :) Skupo je, ali vjerujte vrijedi svakog novčića. Miris koji se širi kuhinjom kad ga stavite u lonac... uf........divota..

Kada se ulje zagrije staviti tikvicu i paprike i peći na jakoj vatri , mješajući cijelo vrijeme. Nakon cca 5 minuta dodati i rajčice , posoliti , popapriti i peći još cca 2 minute.

Tjesteninu sam koristila Blue Dragon. To je kineska tjestenina koja se skuha za 3-4 minute. Meni je ta tjestenina toliko ukusna da je koristim za sve moguće kombinacije. Problem je jedino cijena, budući da je kod nas doista nenormalno skupa (cca 30tak kuna) , a u Austriji ili Italiji košta 1-2 eura. Za sada još imam zaliha :)

Staviti tjesteninu na tanjur , preko nje grilano povrće i eto ručka, brzog finog i tako lijepo šarenog :))))



I eto mog posta nakon dugo vremena. Sad mi je srce na mjestu :)

Mogu ići mirna peglati :)))))))



Broj komentara: 12:

  1. Imamo iste tanjure:)
    Treba se malo odmoriti i maknuti od svega poslije se još više uživa!
    I meni više prija hraskavo povrće ali mm bi rekao da to nije pečeno i ostavio! U svakom slučaju odličan jednostavan objed ali sa vrhunskim sastojcima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Molto bello e colorato questo piatto.
    Complimenti

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekad naidju neke stavri u zivotu koej nas odvoje od onoga sto volimo.Ali kako neko rece ovo ovde bude dobar ventil.Dobro nam dosla;)

    OdgovoriIzbriši
  4. E bas mi je drago da si ponovo sa nama!!!:)!

    OdgovoriIzbriši
  5. super obrok, obožavam paštu s bilo čime :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro dosla!!!
    Ljeto je vrijeme kada se uziva u ljetnom povrcu i vocu ,uz dodatak mesa,ribe ili tjestenine..uzivancija !!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro nam dosla nazad!
    Divna pasta rado bih je rucala svaki drugi dan :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa bilo je i vrijeme! Neka si se izguštala, nakon silnog posla, sad na kuhanje! :) Pašta odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  9. samo sam ti htio reći da je Blue Dragon poznata kao ''fuj'' marka (tako mi je rekao kuhar iz jednog zagrebačkog kineskog restorana, i sam sam se uvjerio kad sam kupovao njihove stvari koje sam trebao za sushi. pogledaj u bio-bio šta imaju, il još bolje u gardenu, ja sam ih potpuno izbacio. ali ako ti je bilo ok...onda ništa
    :)

    OdgovoriIzbriši
  10. @ wineandfood4you- ja sam stvarno kupila i isprobala što je bilo moguće nabaviti kod nas ili u austriji ili italiji i moram priznati blue dragon je jedina koja se ne raspadne pri kuhanju i sliči okusom na one po kineskim restoranima van hrvatske.

    za sushi mi je rekla i prijateljica da ništa ne valjaju proizvodi, ali suhi ne jedem pa stvarno ne znam (probala sam sushi u svim varijantama, jednostavno se ne mogu priviknuti na okus :)))




    što se tiče bio bio dućana, zdrav razum mi ne dozvoljava da tamo kupujem, budući da stvarno ne želim plaćati toliku cijenu za proizvode koje nabavljam vani ili užicam nekoga da mi donese po minimalno trostruko jeftinijim cijenama.

    u gardenu iskreno nisam još bila, hvala na tipu. otići ću pogledati što imaju

    OdgovoriIzbriši
  11. ah, nije ni garden nešto jeftiniji, ali ima bolju robu od bio-bio i neke stavri koje inače teško nalazim. npr imaju i himalajsku, perzijsku, havajsku i slične soli, pa odlične kave (kolumbija, venezuela), pa čajevi i sl.
    ma za sushi na kraju krajeva je najvažnija dobra tuna, a nju je teško po zagrebu naći. ima u metrou i na dolcu, preskupa je, i moraš pogodit dan i vrijeme da kupiš dobar komad.
    što se Ol Istria ulja tiče, da, jako dobro, za kuhanje savršeno...i meni se sviđa i koristim ga...
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši