27.4.11

Stiglo nam je i proljeće...





Dragi moji foodblogeri foodblogerice. Eto i mene nakon 5 tjedana. Doduše bez recepta.
Od zadnjeg mog posta stiglo je i proljeće, a samim time i najluđi period u godini za mene.

Na poslu je meni sada puna sezona, tako da sam za neko vrijeme pregačicu složila u ladicu i čeka bolja vremena. Kuha se samo koliko se mora.

Zavirim ja svako malo u vaše divne blogove, ispričavam se što ne komentiram. Obećajem da ću sve nadoknaditi.

Dok se ne vratim kuhanju , dijelim sa vama par fotografija sa vikend putovanja u Zurich. Karte za ovo putovanje smo kupili prijateljica i ja kada je Croatia airlines imala akciju za cijelu Europu. Karte smo kupile u 12. mjesecu za 1.4. ne znajući kakvo će vrijeme biti niti da li ćemo moći ići :)))...

Karte su koštale 500,00 kn po osobi.. I to je sve sa ovog putovanja što je bilo jeftino. SKUPO SKUPO SKUPO je ono što kažem svima kad me pitaju kako je bilo u Zurichu..

Čim smo izašle iz aerodromske zgrade, dočekao nas je šok skupoće kojoj se nisam nadala (tj. nisam se dobro pripremila za putovanje, išla sam kao kofer :))).

Do aerodroma vozi tramvaj direktno iz grada. Što je super praktično. Pored automata za karte je automat za mijenjanje novaca. Ja sam naivno ubacila 5 eura za nas dvije za kartu. Automat mi je dao 5,20 CHF (prevara..) , stisnuli mi gumbić do grada... a ono 6,40 CHF 1 karta...... Haaaaaaaalooooo... Uf, ništa vadi pare i daj još :)

Nakon šoka od karte, cjenovni šokovi su se samo nastavljali. Kava 5,00 CHF ( 1 chf = 5,6 kn), pizza minimalno 15,00 CHF, sendvič u supermarketu 8,00 CHF, 4 kockice ananasa 4,00 CHF...Uf.. 100 CHF kao da imam 100 kn..

Ali bez obzira na šokantne cijene, Zurich je lijep grad. Ljudi su opušteni (usudila bi se reći da ih je definitinvo malo dotaknuo balkanski "šarm", puno ljudi sa ovih prostora živi tamo), ima puno mladih, ulice su pune, kriza nije jako izražena... U svakom slučaju ugodan grad za život. Ne znam kako su plaćeni, ali nadam se da im plaće prate cijene :)

Više od 2,5 dana koliko smo mi bile tamo niti ne treba. Vidi se sve, isprazne se novčanici i via Croatia :))

Do čitanja...

Vaša..

Andrea



Jezero


Shopping na buvljaku

Partija šaha

Pogled na krovove

Panorama

Opuštenost...

Panorama..
Cupcakes :))))


Broj komentara: 16:

  1. Vidi ovog divnog izloga s cupcakesima! :) Jako lijepo putovanje, Andrea

    OdgovoriIzbriši
  2. PS. Imam prijateljicu odonuda, i koliko znam, plaća im prati skupe cijene. Čula sam da je sve jako skupo

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas mi je drago da si nam se javila malo, krasne su ti fotke, a meni je Zurich isto krasan, volim gradove na rijekama, ali cini mi se da se tamo vise prica nas balkanski nego svicarski jezik:)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Andrea, ma bitno je da si sa koferom u ruci. Imala sam priliku da budem u Cirihu pola dana i jednu noć prilikom transfera da USA. Mene je Cirih neodoljivo podsetio na Beograd, ali naravno čist umiven grad, ne nalik Beogradu. Sve mi je ličilo na Kalemegdan beogradski, jer su valjda Kelti boravili u Cirihu kao i u Beogradu. Na sve strane ljudi govore srpski i hrvatski pa sam imala osećaj kao da prisluškujem tuđe razgovore. Sledeći put moraš malo da gugluješ da vidiš gde ljudi njupaju u Cirihu, jer su to skrivena mesta koja nisu skupa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa baš sam se pitala što je s tobom? Nema te uopće na blogu, ali vidim da si ti korisno utrošila to vrijeme.
    Znala sam da je Švicarska jako skupa, ali ove cijene su me ubile pojama. Bez obzira na to fotke su me oduševile. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene je osvojila fotka s cupcakes dućanom ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da si ponovo sa nama:) i da si se lijepo provela u Yuerichu. Ja sam prije 10ak godina zivjela 'tik do' Zuericha (u Njemackoj), ali citav taj kraj je lijep (i Schafhausen, i ostrvo Mainau i Basel i Schwarzwald i Schwarzwaldklinik:))
    A cini mi se da sam ovu radnjicu Cupcake Affairs vidjela u jednom dokumentarcu!
    Plate im sigurno prate cijene, iako boluju od tipicno nase bolesti (vikendom juris u Njemacku u samposluge, jer je tamo jeftinije, a Nijemci toce benzin u CH jer je to opet tamo jeftinije - a ja sam naivna jer sam mislila da to samo mi radimo:))
    Zapravo najboji deal je zivjeti u Njemackoj i raditi u Svicarskoj, sto vecina stanovnistva i radi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je vidjeti ove slike Zuericha jer sam i ja nekada davno (1981. i 1982.) prolazila kroz njega ili kratko boravila. Mene je tada impresionirala ta povezanost aerodroma i grada, vlakovi i kondukteri u vlakovima koji su obvezno govorili i njemački i francuski. Usporedi to s našima!!!
    Ali, sjećam se dobro i na tom aerodromu sam bila sumnjiva pa su me malo više zadržali, (sličila sam nekoj "teroristkinji":)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan grad ali da preskup kao i cijela zemlja ali to je njihov standard.Divne sličice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bas mi je drago da si podijelila slicice s nama, odlicne su! U ovaj cupcake shop bi vrlo rado zavirila ;) Sto se skupoce u CH tice, imam prijatelje tamo i kazu da im plata definitivno prati skupe cijene...

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlične su slikice iz Zuricha a odlični su i dojmovi :), tj.pravi su . Ja sam tamo bila prije 5 godina a danas još uvijek vičem "skupo, skupo !". Ipak, isplati se otići, pogledati, doživjeti, ....., i kako si i sama rekla 2,5 dana su taman :)
    Veseli me da si opet ovdje, želim ti da uspješno odradiš što trebaš na poslu, a onda će se i za kuhanje i recepte ponovno naći vremena.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zürich je divan grad.Schweiz komplet je predivna.Kod njih sve funkcionise malte ne perfektno.Rekla bih zemlja sa velikim redom i postivanjem toga reda.
    Primanja su veca nego u Njemackoj-mogu to poredjenje napraviti jer zivim u Njemackoj a sin mi zivi u Zürichu.cesto sam na relaciji Njemacka-Zürich,avionom a i vozom.Vozom je bas pravi ugodjaj,puno toga se usput vidi.
    zürich je cesto u vrhu Evropskih gradova po standardu i po uslovima zivljenja.
    Za Njemce je Zürich skup,za Schweizarce je Njemacka prihvatljivo jeftinija.
    Jako puno mladih Njemaca zivi i radi u Zürichu i Schweiz uopste,jer blizina domovine im pruza bas ugodan zivot.Za koji sat vremena ste iz Züricha u granicnom dijelu Njemacke,gdje sa platama Schweiz kupuju jer im je sve tu jeftinije,plus vrate porez na robu jer im je Njemacka strana :))) zemlja.Izvini na duzini posta,ali tema mi je jako bliska,poznata pa rekoh neko ce procitati.

    OdgovoriIzbriši
  13. Uvek mi je bila zelja posetiti Zürich. Hvala ti na lepim slikama! A i po tvojim recima vidim da moram dobro ustedeti pre no sto se uputim ka Svajcarskoj :)
    Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa gdje si ti zeno i blogerice??? Bas sam se zabrinula, nema te odavno...Puno pozdrava Maja (melrose - ne mogu se ulogirati)

    OdgovoriIzbriši
  15. jesi probavala kakve čokolade i praline???!! u zurichu ima boooolesnih čokolaterija...

    OdgovoriIzbriši
  16. čekam tvoj novi post, i imam nagradu za tebe na mom blogu!

    OdgovoriIzbriši