30.7.11

Tramezzin od puretine

Ja se pravim da je ljeto kad već nije ljeto.. Jučer navečer sam sjedila sa prijateljima na piću, sa potkošuljom, majicom, vestom, čarapama i tenisicama i analizirali smo ljeta unazad 5 godina. Ljeto definitivno više nije dugo toplo ljeto, nego izmjenjivanje paklenih vrućina i gotovo kasno jesenjih kiša sa jutranjim temperaturama nižima od 15 stupnjeva. Pravila više nema, ali zapravo kraj šestog i sedmi mjesec su još kakva takva garancija ako se zaputite na kakav godišnji da vas vrijeme pomiluje.

Zbog toga ja zadnje dvije godine uzimam godišnji početkom sedmog mjeseca i zapravo sad kad gledam van kroz prozor, uopće mi nije žao što sam godišnji već odradila :) A i biti u gradu u osmom mjesecu ima svojih prednosti. Nema nigdje nikoga. Divota, mjesta gdje god se okreneš.


Ali da bi zadržala duh ljeta, kao što sam i rekla ja se barem pravim da je ljeto :) (mada kažu da će drugi tjedan biti opet vruće, ali bojim se da današnjim meteorolozima nije lako, ono što smo mi ljudi učinili od prirode, ona nam sada vraća i neke duže i sigurnije prognoze bojim se da je teško dati).

I tako ja ne palim štednjak.. Pa ljeto je :) Za ručak sam se jučer odlučila za tramezzine od puretine.

Tramezzini su sendviči u obliku trokuta od kruha bez ruba.

Talijansko ime za sendvič, skovana za vrijeme fašističkog režima kako bi se zamijenila strana riječ sandwich. Riječ doslovce znači između sredine; od riječi tra (između) i mezzo (sredina). Sendviči su tipičnog trokutastog oblika.

Obavezno se mora odrezati korica i ostaviti samo bijeli, središnji porozni dio.
Uzimamo tost (pane in casetta), namažemo namazom i slažemo po želji sastojke. Može se naslagati nekoliko slojeva. Kroz sredinu se probode čačkalica s maslinom ili lukovicom.
Uglavnom se serviraju hladni, ali su vrlo ukusni i prepečeni u tosteru- tostata.
Jedu se prije ručka uz capuccino, kao predjelo- antipasto za ručak, ili poslije podne kao snack uz čašu vina ili aperitiv. (izvor)



Varijacije na temu su bezbrojne, možete raditi što god vaša mašta smisli. Ja sam se odlučila iskorisititi puretinu koju sam imala u juhi.

Potrebno :

  • tast kruh ili tramezzini kruh ( ja sam kupila u Italiji baš ovaj bez ruba, inače se može običnom tostu odrezati korica)
  • kuhana puretina narezana na sitne komadiće
  • zelena salata

Za umak za premazivanje kruha:

  • žlica majoneze
  • žlica kiselog vrhnja
  • malo maslinovog ulja
  • sol
  • biber

Kruh staviti tostirati, puretinu narezati na sitne komadiće , oprati zelenu salatu.

Pomiješati sve sastojke za umak.

Staviti prvi komad kruha ili tosta , premazati umakom i staviti puretinu. Preklopiti drugim komadom kruha. Opet staviti umak i na to zelenu salatu. Na treći komad kruha isto staviti umak i ostatak puretine i salate i poklopiti sa zadnjim komadom kruha. Prerezati dijagonalno u trokute.

Dobar tek !

Broj komentara: 8:

  1. Ovi sendviči tako slasno izgledaju, ja bih ovo i za doručak, i za ručak i večeru :)) Nisam znala za ovaj naziv niti njegovo porijeklo.
    Ja na godišnji tj. na more pak uvijek idem u 8. mjesecu i to sredinom/krajem kolovoza i pokaže se da tad bude najljepše vrijeme. Točno to što kažeš i sama, toliko smo nagrdili tu prirodu atmosferu da se više ne zna što očekivati, vrućine zimi, hladnoće ljeti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični sendviči! Blago tebi kada ne moraš kuhati, mm ne može bez kuhane hrane bar za ručak i večeru. A to mene izluđuje, pogotovo ljeti!
    Što se tiče godišnjeg provodim ga za sada doma i pravo se odmaram. Imam još pa ćemo vidjeti. Za ovoga lošeg vremena volim biti doma nego bilo gdje drugo!

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja se pitam gdje je nestalo ljeto, večeras vraćam dekicu na krevet!!
    a ovaj tvoj tramezin bio bbi idealan za ponijeti na plažu. još samo da opet zatopli i idemo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja volim da pravim sendvice ovakve bas..a imam svoje kokoske pa piletine uvek i previse;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, leto.....i ja se nadam da ce prognoza biti dobra i da se vraca sredinom sledece nedelje....

    Svidjaju mi se sendvici, narucito curetina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooooo još kako bih zinula na njega! Meni ovog časa godi ovo zahlađenje, iako ne bih voljela da je ljetu još kraj! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični sendvići, jako dobro izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan sendvić, meni se ti sendvići jako dopadaju zbog oblika, mada nisam znala ove pojedinosti o porijeklu

    OdgovoriIzbriši