29.2.12

Pauza

Jučer mi se javila draga Maja sa bloga Achtung baby da me pita jesam li živa.. Jesam , jesam živa i zdrava, samo u totalno drugom filmu..

A evo razloga :


Za cca 10 tjedana bi trebala postati mama jednoj maloj curici koja će se zvati Dunja...

Nisam zaboravila na blog , posebno ne na kuhanje (najvažnije mi se sad najesti dobro :)) , ali trenutno sam na maloj pauzi.

Za 2 tjedna prestajem raditi, pa tko zna možda prije poroda što god i skuham i poslikam :)))..

Virkam ja u sve krasne blogove, ali jednostavno u nedostatku vremena ne komentiram, nadam se da mi neće nitko zamjeriti.

Do skorog viđenja i čitanja veeeeeeeeeeeeelika pusa svima...

21 komentar:

  1. Predivne novosti!!! Cestitam od srca :)

    Cuvaj se i srecno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Andrea, cestitam :)
    Puno srece!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme koja vijest!!! Cerstitam!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno! Odmaraj se, kuhaj za svoj gušt i sl. Ostalo će doći kasnije ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Samo ti uživaj u očekivanju svoje male Dunje! Uživaj u svakom trenutku, dobro se naspavaj i odmori!
    Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oho :))), kakva divna vijest Andrejica..čestitam ti od srca i želim sve najbolje tebi i maloj Dunji..!

    OdgovoriIzbriši
  7. krasne vijesti!! Sve najbolje i sretno ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. kad imaš tako lijep razlog, uopće mi nije krivo što se ne družiš s nama!! Sve najljepše vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  9. čestitam od srca, sretno tebi i bebici...

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno!!! :) Cestitam i zelim ti da sve divno i lako prodje!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Andrea uživaj u svakom trenutku ! Prekrasno ime si odabrala za curicu, veselimo se maloj Dunji ! Veliki pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  12. Sasvim je razumljivo da si trenutno u totalno drugom filmu. Samo uživaj u trudnoći, posveti se sebi i maloj Dunji, a mi ćemo te čekati. Još jednom iskrene čestitke i sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas sam si ovih dana razmisljala o tome kak si! Sretno! Ime mi je super! Moj dečec ima skoro 15 mjeseci, a moje blogiranje je na nuli. Nadam se da će tvoja organizacija biti bolje od moje! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. jao lijepih vijesti :))
    Čestitam od srca!! Kako će tvojoj Dunji biti lijepo, odrastajući uz mamu koja fino kuha :)
    Uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitam !! I sama ću postati mama za 7 tjedana :)
    Savjetnik

    OdgovoriIzbriši
  16. Pokušavam da zamislim kako ti izgleda Dunja, sad već poodrasla:) Ljubim vas obe i nadam se da uđivate jedna u drugoj!

    OdgovoriIzbriši