3.9.11

Ljetno varivo s lećom


Ljeto nam je još uvijek tu.. A kažu da po ljeti treba jesti laganu hranu..Moram priznati da se ja baš i ne držim striktno tih preporuka, pa "zgriješim" s kakvim hamburgerom, grahom kod mame neki dan , McDonaldsom (ne mogu si pomoći , tu i tamo moram uletiti unutra :)) . Ali živa istina je da se nakon takve hrane po vrućini i ne osjećaš baš najbolje.

Meni je još dodatno opterećenje što sam europskom radnom vremenu do 17:00, i iako jedem na poslu svaki dan, kad dođem doma moram još nešto jesti.

Za takve kasne ručkove (tako muž i ja kažemo da ručamo, iako već to duboko ulazi u zonu večere) su idealna variva.

Takvo sam i jedno lagano varivo napravila prošli tjedan za "ručak".

Potrebno:

  • malo maslinovog ulja
  • 1 luk
  • 1 tikvica
  • 2 paradajza
  • 2 mrkve
  • leća ( to stvarno ne znam koja je količina, odokativno ubačeno u varivo)
  • 0,7 dcl vode ili još bolje ako imate juhe

Luk, tikvicu, paradajze i mrkve narezati na kockice. Luk popržiti na zagrijanom maslinovom ulju. Dodati povrće narezano na kockice i par minuta prodinstati. Zaliti vrućom vodom ili juhom ako imate (ja sam imala skuhanu juhu, uvijek imam lončinu punu juhe u frižideru za svaki slučaj :). Pustiti par minuta da prokipi i ubaciti leću unutra (ja sam koristila zelenu leću).

Smanjiti vatru , poklopiti i pustiti da se kuha 30tak do 40tak minuta dok leća ne omekša.

Za mene je ovo bila idealna večerica. Muž je doduše još sebi dodao kobasicu, jer kaže obrok bez mesa nije obrok :)...

Dobar tek !

Broj komentara: 18:

  1. I kolac bez oraha nije kolac...
    Meni ovo super za dijetu, samo bez lece (za sada). Drago mi je da ponovo pises!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Daklem.ovakvo avrivo moze meni svakog dana,leti zimi.obozavam corbice.Tako fino izgleda ova tvoja;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Za mene je lagano jelo puno povrća i bez mesa i mnogo masnoće, a ovo tvoje zvuči idealno! Jeste čorbasto i predpostavljam da se služi vruće, al' i leti se mora jesti kao što se kaže 's' kašike'.

    Super recept i post. Puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni isto može ovakvo varivo svaki dan. Nije bitno jel ljeto ili zima.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam čorbice i variva u svakoj formi, i ljeti i zimi. Odličan recept!

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja sam znala pribjegavati ovakvim varijantama kad smo dolazili kasno doma a trebalo je nešto pojesti, no trenutno je tata doma i svakodnevno nas čeka jelo tako da ne moram misliti što da napravim u 6 popodne kad dođem s posla :)
    volim ovakva variva i stvarno ne moraju biti samo zimi

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas fino, jako volim ovakva variva...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bih trebala cesce jesti variva, ali nekako ih ne volim... Ostalo mi od djetinjstva ta odbojnost. :( I dan danas me mama tera da jedem tecno. I jedem ja jer tako treba, ali nema tu neke ljubavi... Ali ovo tvoje varivo fino izgleda... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. volim ovakva variva... lijepo izgleda...

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično varivo ! Volim inače variva i često ih pripremam, i ovo ću isprobati, pogotovo jer je tu i meni omiljena leća. Iako je više prilagođeno ljetnom vremenu vjerujem da će dobro doći i kada zahladi !

    OdgovoriIzbriši
  11. leća mi je jedno od omiljenih variva, a ova s dodatkom povrća je sigurno super.

    OdgovoriIzbriši
  12. eh ti muzevi mesojedi :D. slicno je i kod nas :).
    ali jelo mi se cini bas finim, volim ovakve stvari :)):

    OdgovoriIzbriši
  13. ja i dečko jako volimo variva tako da su ona prilično često na našem repertoaru.
    mi uglavnom večeramo, tako smo navikli valjda, tako da mi je važno da ne bude ništa preteško.
    ovo je odlično!

    i samo moram nadodati : mrzim to eu radno vrijeme. ode ti cijeli dan :(

    OdgovoriIzbriši
  14. Nema veze što je varivo još ljetno :) želim vam SVIMA sretan Božić i isto takvu Novu! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. ovo je odlično za večericu... sasvim dostatno i ukusno...

    OdgovoriIzbriši
  16. Moja Shangri, jesi ziva, nema te bas dugo! Puno pozz
    maja

    OdgovoriIzbriši