17.1.11

Nagradice

Nije me bilo neko vrijeme i u međuvremenu sam dobila nove nagrade . Prva je od Nale. Hvala Nale.

Simblolika ovog preslatkog sata je u tome što svaki sat predstavlja po jedan blog, za koji smatrate da ima duh kreativnosti. Znači, 12 časova – 12 blogova.






 Od Marijane i Zore (hvala Vam cure)  sam dobila slijedeću nagradu:







Kaže uz ovu nagradu treba napisati nešto o sebi po želji..

Mislim da je jasno da volim kuhati i jesti kao i sve drage foodblogerice :)))). Osim kuhanja i jela moja velika strast su putovanja, svaku kunu koju uštedim i svaki slobodni trenutak iskorištavam da negdje odem. Ma da je i do Karlovca meni je to super, samo da se negdje ide. Evo upravo sam se vratila iz Turske, o tome uskoro više, kad napravim par recepata za koje sam dobila ideju tamo i malo uredim slikice :))..

Udana sam 2,5 godine, djeca još nisu stigla. Radim posao koji volim, iako 100 x poludim od posla hehe :)).

Kad sam gladna nervozna sam "ko pas" i bolje me ne dirati dok se ne najedem :). Ujutro ne funkcioniram bez kave.. Prije je to bila kava i cigareta na prazan želudac, ali sada sam dobra i disciplinirana.. Uvijek prvo pojedem.. :)

Eto to je uglavnom to..


S obzirom da nagrade kruže već neko vrijeme, ja sam odlučila obadvije posvetiti svim foodblogerima i foodblogericama .. Uživajte :))

1 komentar:

  1. Ma daj bila si u Turskoj? Jedva čekam vidjeti neku fotkicu s tog putovanja. :)

    OdgovoriIzbriši