28.7.10

Back to reality i nagradice :)

Dobra stara poslovica kaže, sve što je lijepo kratko traje .. Eto mene nazad .. Razveselile su me nagradice koje su me dočekale. Prva je od Mihaele sa bloga La casa de vainilla :) Hvala.



The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspires others in the blog world. The rules for accepting this award:

-Put the logo on your blog or within your post.

-Pass the award onto 12 bloggers.

-Link the nominees within your post.

-Let the nominees know they have received this award by commenting on their blog.

-Share the love and link to the person from whom you received this award.

Ja ju proslijeđujem dragim blogerima:

Druga je od Jelene. Hvala Jelena :)




Pravila One Lovely Blog Award:


-dodaj logotip na svoj blog/ add the award logo to your blog

-dodaj link na osobu (blog) koji vam dodeljuje nagradu /add the link to the blog of the person youreceived the award from

-imenujte i dodelite nagradu 7 drugih blogova/nominate and give the Award to 7 other blogs

-ostavi poruke o nagradi na nominovanim blogovima/leave a message about the award on nominated blogs

 
Ovu nagradu proslijeđujem:

  1. Masatera
  2. Dajana
  3. Branka
  4. Mignone
  5. Dilajla
  6. Tadeja
  7. Surac

I još jedna :) od Κάθαρσις.



Ovo je nagrada za blogere koji prenose kulturne, etičke, literarne, osobne itd. vrijednosti izvan nacinalnih i govornih granica. Koji, sažeto rečeno, pokazuju da se njihova živa kreativnost i razmišljanje može lako otkriti u njihovim riječima i između redaka, bez obzira na jezik kojim pišu.


Nagrada je zamišljena kao sredstvo promicanja prijateljstva među blogerima, način da se iskaže naklonost i priznanje za njihov rad koji webu daje dodatnu vrijednost.
Jedino pravilo: preuzmi logo i stavi link na blog s kojeg ti je nagrada uručena. Proslijedi dalje!
 
Ja ju proslijeđujem:
 
  1. Monika
  2. Vera
  3. Ruža
  4. Melita

Hvala još jednom!

Broj komentara: 10:

  1. Hvala, hvala!!! Bas si me obradovala, prvo jer si se vratila, a onda sa nagradom:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zahvaljujem na lepoj nagradici...a jos nikako da podelim one moje, cccc....sram me bilo.;))kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Puno ti hvala, Andrea, stavljam na blog, ali ne znam kome da je dalje udjelim jer sam podjelila već poprilično nagrada. Smnisliti ću nešto, ako ne sada, onda nakon g.o.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti draga Andrea !! Jako si me razveselila sa nagradom !

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram priznati da je baš lijepo kad netko misli na tebe i zato zahvaljujem..

    OdgovoriIzbriši