10.7.09

Trganci sa sirom i tropom

Postoje neke vrste priloga koji su meni tako dobri da ih ja jedem samo kao glavno jelo. Najomiljeniji su mi definitivno mlinici.. Pa nekad za ručak jedem mlince s mlincima :).
Trgance sam probala u restoranu Dvorac Terbotz (Međimurje , kod toplica Sv. Martin) i baš su mi se svidjeli .
Onda sam slučajno u jednoj Gloriji našla recept , ali tu su navedeni kao specijalitet turopoljske kuhinje.
Potrebno je:
- 40 dag kravljeg sira;
- 15 dag oštrog brašna ;
- 1 jaje;
- malo soli;
- malo vode.
Zamijesi se tijesto od svih navedenih sastojaka. Malo ga pustiti da se odmori i onda ga razvaljati da bude debelo cca 2 cm. Širokim nožem narezati ga (iliti natrgati) na komadiće i kuhati u kipućoj vodi sve dok ne isplivaju na površinu.
Da bi bili još ukusniji , preliju se sa tropom. Trop se dobije tako da se 4 dcl kiselog vrhnja i 4 dag maslaca kuha oko sat i pol na laganoj vatri.
Dobar tek .

Broj komentara: 5:

  1. Joj mi isto mlince obožavamo pa kad ih imamo za ručak sprdamo se da jedemo mlince s puricom! :)
    Trgance nikad nisam radila, a jako mi se sviđaju! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. trganci so vrlo znano međimursko jelo. ja sam međimurac a živim u Sloveniji i višeputa kuhamo doma trgance. trgance radimo po recepturi po znanju naše bake tako kako ste napisale u tom postu. jedemo jih pa najviše sa zabjelom iz tiblice, može se zabjelu dodati još kiselo vrhnje ili pa samo zabjel i luk. sve promješamo in možekmo dodati još salatu ili,...
    mmmm odlično jaz to volim a trgance možete naručiti i pojesti v međimurju kod toplica sv. martin na muri kod seoskog trurizma POTRTI KOTAĆ u Jurovčaku na bregu. fine stvari kuhaju i spremaju in kažem vam da u gostima kod njih če te se sprostiti kao cari i nikdje bolje,... dobra i domača hrana i piče,....
    pozdrav iz Slovenije;
    Dejan

    OdgovoriIzbriši
  3. Dejan, hvala na preporuci.. Bila Sam već u Potrtom kotaču i sigurno ću ići opet kad budem u blizini :))

    OdgovoriIzbriši