27.7.09

Ljetni ručak: Sataraš

Ovo je jedno od jela koja imaju puno verzija, a u kuhinji moje mame jede se u više varijanti od kad ja znam za sebe. Iako se sad može spremati cijelu godinu, budući da se uvijek negdje i po zimi može nabaviti paprika i paradajz, za mene je ovo jelo koje ja spramam samo po ljeti i uvijek kad ga napravim prvi puta u sezoni , to mi je kao neki znak dolaska mora i kupanja .. :)
Ovisno o kraju javlja se znači više verzija , ali u najviše recepata što sam našla sataraš je samo paprika i paradajz dinstani na luku. Ako se doda meso , onda je to đuveđ.
Ja ga najčešće spremam sa rižom. Priprema je jednostavna i brza.
Rajčice i paprike narežem na na manje komadiće , te stavim dinstati na luk. Kad malo omekšaju dodam rižu i zalijem sa juhom ako imam ili vodom (omjer riže i vode 1:3) i ostavim dok voda skroz ne iskuha. U zadnje vrijeme kako smo "poludili" za ljutom hranom , često dodam i ljute paprike ako imam svježe, ako ne malo ljutih feferona. Malo posoliti, pobiberiti i eto finog ljetnog ručka.
Dobar tek :)

Broj komentara: 5:

  1. Obozavam sataras, iako mi doma zovemo djuvec ovu verziju bez mesa. A s mesom nisam nikad ni jela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obozavam ovakve stvari,sto vise povrca.....

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja stavljam rizu u sataras, nemam neko posebno ime za to jelo i to obicno bude lagana vecera. Naravno, nekad pravim i bez rize - pravi sataras - kao prilog uz pecenu teletinu npr. Istina, sa ili bez rize sataras je izvrsno jelo ljeti kao i sve drugo povrce, ne treba ga samo predugo dinstati.

    Jako lijepi blog, sve pohvale...

    pozz
    Jasmina

    OdgovoriIzbriši