10.6.09

A što danas za ručak? ... PILETINA U CURRY UMAKU

Vjerujem da se svi susrećemo (manje , više :) ) sa istim problem. Što skuhati za ručak? Ako radite kao i ja, to je još dodatan problem, jer kad dođete doma s posla toliko smo svi gladni, a i još neka dodatna usta doma gladna čekaju :). Mora biti brzo, fino, hranjivo,.... tisuću i jedan problem.. Mame su nas učile da se uvijek kuha dan unaprijed. U mom slučaju to je i najčešće tako, ali ako kuham za drugi dan ili više dana to su obično variva, grah, saftovi i sl..
Ima nekih jela koja su ukusna i mogu se brzo pripremiti. Jedno od tih jela koje ja često kuham za ručak je piletina u curry umaku.
Pileća prsa narežu se na kockice i stave u marinadu koja se pripremi od curry-ja i malo vode. Meso neka odstoji u marinadi dok ne pripremite ostalo.
Sitno narezati luk i popržiti ga dok ne dobije finu žutu boju. Dodati meso i kratko dinstati dok se ne zatvore pore mesa iz vana. Prema želji može se dodati povrće (ja sam u ovom slučaju dodala grašak) i dinstati cca 15-tak minuta.
Dodati šalicu riže , kratko dinstati sve zajedno i zaliti sa tri čaše vode. Kuhati dok voda ne ispari.
Dobar tek.

Nema komentara:

Objavi komentar