16.6.09

Čokoladica mojeg djetinjstva :)

Ima ih puno na tržištu , ali samo su jedne čokoladne bananice prave- SOKO ŠTARK. Okus te bananice vraća me u moje dane djetinjstva. U ono vrijeme je kutija bila žuta i deda bi mi uvijek za rođendan poklonio cijelu kutiju. I to mi je bilo dosta. Bila sam najsretnija na svijetu. A današnja dječica se ispod PS 3 niti ne razgovaraju :)

U posljednjih par godina je bilo razno raznog snalaženja i naručivanja iz Bosne i Srbije. Kupovina od prije par dana u Kauflandu kraj moje zgrade oraspoložila me za sljedećih godinu dana. Naime, dok sam stajala na blagajni već umorna i nervozna od cijelog dana, ugledala sam ih .... SOKO ŠTARK BANANICE.. Istog trena sva oduševljena nazvala sam prvo muža pa mamu i vikala na telefon u deliriju kako su ih napokon uvezli. Tete na blagajnama i ostali ljudi u redu si sigurno mislili da sa mnom nešto nije u redu, ali nema veze.. Glavno da su sada tu, pri ruci.. Samo moram paziti kako ih doziram :P

1 komentar:

  1. I mi ih obozavamo,jeste da ih ima raznih na trzistu,ali su zaista ove najbolje!

    OdgovoriIzbriši