12.6.10

Nema veze što je vruće :)

18:09 je popodne , a vani zvizdan kao da je podne :)). Nos nisam danas iz kuće pomolila van.. Bez obzira na  vrućinu taman negjde na pol ručka dok sam kuhala već me počelo kopkati što bi slatko pojela nakon ručka. Pa rekoh, crna Andrea, nećeš valjda pećnicu upaliti. Bi, ne bi, bi ne bi.. Ma bi....... S obzirom da nisam bila u dućanu morala sam se snaći sa onim što sam imala u kući.. A to su bila jaja, brašno, mlijeko, 2 vrećice šlaga, jagode i trešnje.. Nisam imala nikakvih sastojaka da napravim neku kremu, pa sam iskombinirala ovako:








Isprekla sam biskvit :

- 3 jaja
- 3 žlice šećera
- 3 žlice vruće vode
- 3 žlice brašna
- pola vrećice praška za pecivo


Jaja dobro izmiksati sa šećerom, dodati tri žlice vode. Brašno i prašak za pecivo pomiještati pa dodavati jednu po jednu žlicu. Prije nego što stavim peći ja zdjelu u kojoj sam miksala dobro lupim par puta u stol da izađe zrak iz tijesta.

Staviti peći u zagrijanu pećnicu na 180 C, cca 35-40 minuta.


Inače izbjegavam šlag iz vrećice , ali nikako mi se nije išlo van po vrhnje za šlag. Tijesto sam kad se ohladilo čašama izrezla u krugove, svaki krug namazala sa šlagom i gore posložila voće.


Za zadovoljavanje slatke želje nakon ručka, odlično.....čak možda i bolje da nema kreme :).


Dobar tek!

Broj komentara: 13:

  1. Znam tvoju dilemu: peći kolać na +200????????!!! Ali, kolikjo god vruće bilo vani, svi vole slatko poslije ručka, a ne može se cijelo ljeto samo lizati sladoled? jako fino ovo tvoje!

    OdgovoriIzbriši
  2. "Crna Andrea", savršeni kraj paklenog dana? Sudeći po fotkama, vjerujem da jest. :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sudeći po fotki, ne po fotkama kako sam napisala. I meni se izgleda priviđa od vrućine! :P :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se razmišljam da ustanem u pet ujutro pa da onda pečem :) ili da nabavim zalihu recepata kolača koji se ne peku :) Bravo Andrea, svakako vrijedi za nešta slatko poslije ručka...

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj ja sam se sinoć vratila s mora i umrla od vrućine koja me zapljusnula. :)
    Ti si se odlično snašla, a ove male delicije izgledaju savršeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim ovakve male deserte,jako su ti lepi!

    OdgovoriIzbriši
  7. odličan desert si iskombinirala ! možda je vrućina čak i pozitivno djelovala :). Jako lijepo izgleda !!

    OdgovoriIzbriši
  8. kod mene dileme najčešće nema jer uvijek prevlada želja za slatkim :) predivne su tortice

    OdgovoriIzbriši
  9. Više nego dobro meni osobno oko pet popodne uz dobru kavicu. Pozdrav. Loredana.
    P.S. Pronašla sam vas preko Masatere.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni ove male tortice izgledaju bas veselo i slatko, odlicno si se snasla i bas mi se svidja fotkica!;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim da ste ti i tvoj novi fotić uspostavili solidnu vezu, fotke su ti super, a ad hoc desertić još bolji! :)

    OdgovoriIzbriši